2012. január 28., szombat

Dalszövegek

Fluor - Mizu 



Zúzunk az éjszakában 
én meg pár haver 
na mondd csak, mi a pálya 
ha hívnak, menni kell 
régóta nincs kiút 
csak lányok és fiúk 
nekem bejön ez a szitu 


Csak akkor bulizom, ha úgy van 
és általában úgy van 
lenn megtalálsz a klubban 
nekem bejön ez a szitu 
a sok buta sztori rólad 
csináljunk most olyat, 
amit megbánunk majd holnap 


Kicsilány, óóó, szia, helló! 
álljunk össze, mint két kicsi legó 
na figyu már, mondom mi a szitu 
te lány, én meg fiú 
na mizu, mizu, mizu? 


A klubbok rég bezártak 
a város felébred 
világos van, de nálam 
a bulik kemények 
a cuccok szétdobálva 
after a szobában 
te és én a félhomályban 
filmezünk az ágyban? 


Te is tudod, hogy van 
ha Tomika felbukkan 
partyszemcsiben a klubban 
sapiban meg színes cuccban 
az F-L-U-O-R 
a partyállat, ezt tudnod kell 
mer' az élet csak úgy lesz jó 
ha felpörög mint az electro


Fluor - Halenda                                                                



Halenda! 
Halenda, halenda, ha-la-la-la-lenda 
Halenda, halenda, ha-la-la-la-lenda 
Halenda, halenda, ha-la-la-la-lenda 
Ennél halenda? 


A klubban sose vár a depi rám 
Mikor meglátsz, azt mondod, ez de vidám 
Úgy csőröznék veled, mint egy pelikán 
Leszek citromod, ha te a tekilám! 


Halenda! 
Dansz! 


És másnap meghívnálak vacsira 
Meg még azon kívül néhány talira 
És ha mégse lenne elég halenda 
Állj! Nálam mindig van halenda! 


Sejtettük, hogy ez lesz, és hát végül így lett 
Megnéztünk a szobában egy romantikus filmet 
Én voltam a főhősöd egy délutánra 
Aztán indultál, mert megcsillant a fény Dubájba'

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése